Tulestem eletem elso legenybucsujan is

Csocsoban jol kikaptunk. Azert ez persze csak a hivatalos volt es majd juli vegen lesz az igazi.

7 Responses to “Tulestem eletem elso legenybucsujan is”

  1. toki Says:

    http://translate.google.com/#en|en|see%20ya%20toek%20e%20how%20itch%20eka%20fitcheg

  2. toki Says:

    a link kicsit szétesett :)
    Mindegy gratula az eseményhez :)
    És mi volt a program?

  3. jurgen Says:

    ja en persze nem tudok jonni, hacsak nem augusztus 2 utan lesz (ami nem juli vegenek tunik, akarhogy is nezem)

  4. domotorp Says:

    koszi! es te meg mi jot csinalsz juliusban?

  5. jurgen Says:

    toki vagy en?

  6. domotorp Says:

    ja, ot tudom, szal rad gondoltam.

  7. a Says:

    de vajon jurgen tudja-e, hogy toki mivel tolti?
    most volt a modorosblogon a csocsósokról szó.
    sztem csekkold.(nem személyeskedés, csak vicces a post)
    ti láttatok már kesztyűs csocsóst???

Leave a Reply

