Otthon is svajc lesz

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/04/megosztja_a_kozvelemenyt_a_vasarnapi_zarvatartas_otlete/

Egyebkent teljesen egyetertek a dologgal, sztem is barki bevasarolhat a het tobbi napjan is, a vasarnapi nyitvatartassal csak egymas ellen harcolnak a boltok tobb vasarloert, sztem mindenki jol jarna. Azt pedig mindig komikusnak talalom, ha azzal ervel vki, hogy sokan elvesztenek az eddigi, teljesen ertelmetlen munkajukat. Az ilyen embereket at kell kepezni kutatonak…

Hu, hat ez lehangolo, hogy ilyen bejegyzeseket irok, lassan kitelik tolem egy politikai rovat inditasi is (ha mar kampanycsend is volt). Azt mar emlitettem, hogy a legujabb maniam, hogy par evtizeden belul lesz egy szuperszamitogep, ami az osszes matematikus kutatasat ertelmetlenne teszi? Legalabbis eddig azzal kenegettem a lelkiismeretem, hogy en hasznos dolgot vegzek, mert amit csinalok, annak elobb-utobb kozvetett modon gyakorlat alkalmazasa lesz, de minek strapaljam magam, ha ezt mind megcsinalja majd helyettem egy mesterseges intelligencia? Szoval asszem at szeretnem kepeztetni magam elektronikus evolucio kutatonak, nem akar jonni meg vki? (Figyelem, ez utobbi nem koltoi kerdes!)

2 Responses to “Otthon is svajc lesz”

  1. pb Says:

    hu de filozofikus lettel a nagy csondben. remelem, azert az elektronikus evolucio kutatok is bebasznak idonkent.

  2. toki Says:

    Szerintem ezekkel a korlátozásokkal az a baj, hogy az indok mindig kamu.
    Pl nem lehet sört venni este 10 után a kerületben, csak a zp-ben és rio-ban, amiben a kerületi polgármester érdekelt.Ja és az önkormányzat hozta meg a döntést…
    Most meg vasárnap sem lehet majd sört venni.Lassan itt a világ vége :)

Leave a Reply

