Arak

1 rupi=4 ft, ezuttal gyengebb idegzetueknek a 10-zel szorzast ajanljuk.

Jegkrem – 12 rupi
Borbely+Fodrasz – 10 rupi
Kez szemelyes vegigriksaztatas az emelkedokon – 20 rupi
Vacsora hazhozszallitas ot szemelynek – 200 rupi
Tiz eves gyereket dolgoztatni egy oran keresztul – egy kis tal kaja es 5 rupi
Utobbibol az elmult het minden napjan tizszer repetaztunk, hogy kiultessuk a tetorol a cserepes viragokat. A plusz jutalom az volt, hogy gyilkosoztam meg ilyesmiket jatszottam veluk, amig fott a rozs.

5 Responses to “Arak”

  1. töki Says:

    Azért látszik hogy a kaja a legdrágább :)

  2. domotorp Says:

    na latom, hogy elirtam, termeszetesen rizs es nem rozs fo itt.
    ja, kaja az dolog es nem szolgaltatas.
    meg kihagytam, hogy az utcan citromos viz 1 rupi. de a slice ota nem veszunk semmit olyan helyen, aminek nincs legalabb negy fala.

  3. domotorp Says:

    persze a 12-s a draga jegkrem, mar 5-ert is lehet kapni licsiset. meg azt is kifelejtettem, hogy az igazi elmeny megfizethetetlen.

  4. domotorp Says:

    azota jelentem, hogy otcsillagos szallodában a svedasztalos ebed 250+tax. de eleg szar volt.

  5. pb Says:

    akkor ketszeresen is elmondhatod, hogy nem szartad ossze magad tole

Leave a Reply

