Beindult a szezon

http://decisions.epfl.ch/orsee/public/show_calendar.php?p=cdUegyCSJAn8g

Tegnap 40-ert nyomogattam ket gombot ket oran at, hogy egy vonal balra vagy jobbra van-e, most pedig feliratkoztam egy kis decision and gaze-re, itt legalabb teljesitmenyalapu a dijazas, ezeket jobban szeretem, kar, hogy jovo heten ki kell hagynom egy reinforcement learning-eset, bar az is oraberes. Lehet, hogy kiserletfuggo lettem?

Ja, meg lehet, hogy ma kijott, hogy a Tarski fixpont-tetel PPAD-teljes, illetve egy otletem van, ami tardos szerint egy ‘csiszolatlan gyemant’. O egyebkent itt volt egesz heten, atelhette a szinhazba menest, a velem alkudozast, hogy mennyi hasznot kerek azert, hogy az en diakkartyammal vehesse az ebedet es vegul a penztarcajanak elveszteset. Szerencsere volt utlevele is, igy a szemelyije nelkul is haza tud menni.

3 Responses to “Beindult a szezon”

  1. jurgen Says:

    mondtam mar, h itt is vannak kiserletek, sajnos kb felevente 1, es nevetseges penzekkel? a multkor 2 oraert ‘up to £12’-t ajanlottak..

  2. domotorp Says:

    nem pentekre esik veletlen az idei?

  3. jurgen Says:

    :)
    nem, november kozepen volt

Leave a Reply

