Indiai vizum

Tegnap negyszer beszeltem telefonon az indiai kovetseggel. Eloszoris a neten kideritettem, hogy az ugyintezes online megy, kiveve a francia reszen eloknek, akik mehetnek genfbe. Ugy tunt azert csinalhatom online is, de a firefox blokkolt egy pop-upot, ezert kezdhettem volna elorol, meg kozben kiderult, hogy online csinalni plusz penz es sokkal tobb adat kell, amiket nem is tudok, szal inkabb a genfi konzulatus mellett dontottem. Nekik nemcsak homepageuk nincs, de az emailek is visszapattantak az osszes mashol talalhato cimukrol (pedig vmelyik www-vel kezdodott), a telefont pedig nem vettek fel. Ugyhogy felhivtam a bernieket, hogy mi van genffel.

Ok fel is vettek (persze eredetileg nekik is mas szam volt megadva), megkerdeztem a genfiek elerhetoseget, ket perc utan megtalaltak nekem uazt a telefonszamot, elkezdtem mondani, hogy ezt mar ismerem, de a mondatom kozben lecsaptak. Azert gondoltam megprobalom megegyszer ezt a genfi szamot, most egy percig csongettem es fel is vettek. Eldaraltak, hogy mit kell vinni (amit a berni honlaprol ugyis tudtam), majd lecsaptak a telefont. Felhivtam oket ujra, ujabb egy perc varakozas. Megkerdeztem milyen nevre kell befizetni elozetesen a csekket a postan, visszakerdeztem, hogy jol ertettem-e a nevet, azt mondtak yes es lecsaptak. Nem tul meglepo modon ujra felhivtam oket, ujra egy perc varakozas. Megkerdeztem mikor vannak nyitva, azt is megmondtak es lecsaptak. Jo lesz indiaban.

Ma reggel viszont le is tudtam az egeszet, persze csak fel evre votlak hajlandoak vizumot adni, ugyhogy nyar elott majd mehetek ujra. De hat orom odajarni.

Leave a Reply

