UCLA

Irtak a housingrol, hogy eleg draga mindenutt az alberlet, ezert erdemes tarsulni masokkal es elkuldtek a resztvevok nevsorat, hogy keressen benne az ember lakotarsat. Szerintetek ki legyen?

11 Responses to “UCLA”

  1. jurgen Says:

    elso (szavazo)!

  2. szerintem Says:

    ha azt írtad volna, hogy kivel aludj egy ágyban, jönnének végre férfiakra is szavazatok. Viszont ha az egész magyar különítménynek sikerül legfeljebb egy ágyban aludnia, szólj és simán megszavazzuk, hogy te legyél legfelül.

  3. pb Says:

    en agoval voltam egy szobaban egy hetig. en nyertem (ja nem, vesztettem).

  4. hogy a szarba tudom beallitani, hogy felismerjen a sajat blogom? Says:

    es poznanba meg kungaborral megyunk, ha jol ertettem?

  5. pb Says:

    nem, vegul aszonta, hogy neki az tul hosszu autozas. (nem emlitettem neki a keresztul amerikan tervet)

  6. hogy a szarba tudom beallitani, hogy felismerjen a sajat blogom? Says:

    hat az igen sajnalatos. es azzal a tervvel mi van? te mikor jossz uclara? mert nekem par heten belul kell repjegy, szallas, stb.

  7. pb Says:

    szerintem az egy nagyon fasza terv. es ha nem kell tanitanom osszel, akkor ki is lesz vitelezve, veghez is lesz wiwe, novelve is lesz az uveghazhatas a kibocsatott szendioxidmennyiseg miatt.

  8. hogy a szarba tudom beallitani, hogy felismerjen a sajat blogom? Says:

    de akkor jonnel uclara vegig? mikor derul ki, hogy kell-e tanitanod? nekem elvileg szept 8-ra kell ott lennem es nov 6-ig tart.

  9. pb Says:

    vegig tuti nem, hiszen mar le is kestem a beadast. az elsore meg a harmadikra megyek, de a kocsiut memphis-bol szerintem 3 nap, ha nem akarunk ejjel-nappal menni. szoval szerintem szamolj azzal, hogy egyszer majd kellhet egy loszi-mompisz vanvejtikit.

  10. domotorp Says:

    szoval az elso alatt nem a tutorialt erted, gondolom. en ugye mar arra is megyek, de harmadik utan akkor utazhatunk el egyutt. remelem lehet venni ugy repjegyet, hogy odafele memphisben szallok at es visszafele meg ott fol.

  11. ahhh Says:

    majd ezt a hihetetlen eredetien ötletes sohanemvolt kelet-nyugat vérkörnyezetszennyező autósgálát közvetítsétek online a googlemapsen, egész amerika képben letölthető

Leave a Reply

