irany egy ujabb bp-i konfi

Szal holnap szallunk haza gyurival es padminivel, en akkor a hetveget attanulom a felelmetes szigorlatomra, de leginkabb azert nem megyek sehova, hogy annal nagyobb legyen a hetfo esti party a vajnendcsiz utan. Ma meg tekerunk egy utolsot a leman to partjan, ehhez kepest bambi egy halom hanyas.

4 Responses to “irany egy ujabb bp-i konfi”

  1. jurgen Says:

    ismet jelen voltam egy poszt irasanal; most epp fetrengtem a kanapen es simpsonst neztem! ja es elso! ja es lehet megyunk este a bazarba dodzsemezni!

  2. az Says:

    alblog… domotorp a blogok blogja (a blogok nem alkotnak halmazt??)

  3. pb Says:

    minden halmaz. kiveve, ami osztaly. vagy ami meg annal is nagyobb. egyebkent meg jurgen, ooooooo, nemtom. ja de, multkor vittem a lanyomat vidamparkba.

  4. jurgenwindjerolablogokblogja Says:

    hat a bumpercarozas kimaradt, mert akkora volt a party, hogy mar nyolckor elaludtam (tegnap sikerult kihuznom a lesbrasseur asztalaig), de a hetfoire mar nagyon edzunk az indexes videokkal.

Leave a Reply

