ujra itthon

irto nagy a porges itt is egesz nap, geza eloadasan csak ketszer aludtam el, kivancsi vagyok a vacsoran hanyszor fogok. pedig nem ertem mert vagyok ilyen faradt, a vonaton olyan jol aludtam, hogy fel sem ebredtem, amikor kiloptak a laptopom a taskambol. persze nem volt jelszoval vedve es tudja az osszes jelszavam meg a bankkartyaim szamat, ugyhogy most mindenbol kerek ujat.

az uclas workshoprol meg irtak, hogy adnak repjegyet meg havi 1200at szallasra, de penzt nem, amit viszont akkor kapok innen. mar csak az a kerdes mennyit leszek. ti mikor? ajanlom figyelmetekbe a confirmed speakerek kozul az egyiket: http://www.ipam.ucla.edu/programs/cmaws4/

5 Responses to “ujra itthon”

  1. és Says:

    hol volt P?

  2. pb Says:

    oh. latjatok, nekunk is el kellett volna huzni masters utan, es akkor mar kozepesen hires kocsogok lehetnenk (nem pedig sarga kocsogok).

    havi 1200 szallas az eleg rosszul hangzik azoknak akik maguknak kell hogy alljak az akkomo-t. majd szeretnek a padminivel kozos agyatok alatt aludni.

  3. én Says:

    meg padminivel közösen az ágyatok alatt.

  4. pb Says:

    barmilyen megoldas erdekel, ha olcso.

  5. domotorp Says:

    megkerdezem mennyiert hajlando ra. persze valszeg attol is fugg, hogy hanyszor szeretned, hogy csinaljuk folotted.

Leave a Reply

