1-3

csak bo tiz percet kestem a barbol, a masodik golnal torteno uvoltest mar hallottam kivulrol. na de ahelyett, hogy a sportfogados kalandjaimat ecsetelnem, inkabb hagy osszam meg mindenkivel, hogy miutan egy hete kuldott a malev mailt, hogy toroltek a japan-magyar konfirol hazajovo kedd esti jaratom es egy ora vacakolas aran sikerult is atrakatnom a jegyet kedd reggelre, ma kuldenek egy masik mailt, hogy a kedd reggelit is toroltek. mivel mas jo opciot nem tudtak kinalni visszakertem a penzt, uhogy jelenleg nincs semmim. meg nemtom hogy 100ezerert reptessem haza magam, vagy kiprobaljam a rado altal istenitett zurich-bp expresst, ahol rendszeresen magyar lanyok molesztaljak. azt hiszem az a legjobb, ha megkerem a kedves olvasokat, hogy szavazzanak!

3 Responses to “1-3”

  1. olvasó1 Says:

    Hogy bloggerünktől tanult módon szavazzak: ‘A kisebbséggel vagyok.’ (ami ez esetben nem tudom mit jelent, de ha szavaz valaki rajtam kívül, máris 1-1 lesz az állás… hacsak nem így szavaz)

  2. béla Says:

    akkor en szavazok es maris 1-1!

  3. dani Says:

    Akkor en is szavazok es 2-1

Leave a Reply

