Summer nights

Gondoltam leirom az eddigi nyari terveim, hatha kivancsi ra vki mikor hol vagyok. Majus 15-19 leszek otthon a japan-magyaros konfira, szal ezalatt nem lesz sok idom (a sok csocsozas miatt), utana pedig junius 12 korul megyek haza, a kombgeom konfi elott, 15 korul fogom letenni a doktori szigorlatot, aztan meg nemtom mikor, de megint eljovok, epszilon esellyel elnezek az eszakolasz konfira, de ami fix, az jul 6-tol ez az exkluziv konfi:

http://www.ti.inf.ethz.ch/ew/workshops/gwop09/

Aki tudja, az vhogy hivassa meg magat, nehogy matekozassal kelljen toltenem ott az idot. Azutan meg mar valszeg tenyleg haza.

4 Responses to “Summer nights”

  1. peldaul Says:

    szabo tibor? solymosi jozsef? spekmann bettina? eleg rosszul hangzik, valami belterjes felmagyar konfi megint. hat ezert nem vagyok hajlando fizetni! (valsag van!)
    a heidit azert udvozlom.
    ja es londonba esetleg johetsz valamikor, itt leszek majdnem egesz nyaron, es genfbol olcsobb, mint budapestrol..

  2. pb Says:

    kis nacionalista. mibol gondolod, hogy bettina spekmann magyar?

  3. jurgen Says:

    oO! most latom mekkorat kommenteltem annak idejen, persze tok reszegen.. spekmann bettina, mennyire vicces is voltam!

    szoval csak annyit akartam mondani, hogy miert nem blog.hu-s vagy? akkor vissza tudnam kovetni a kommentjeimet masnap reggelente..

  4. domotorp Says:

    a kovetkezot majd oda rakom.
    nekem viszont olyan szar a mobilom, hogy nincs outboxa, meg szerencse, hogy nincs benne sok szam. bar ugye mar olyan is volt, hogy egyszer csak felfedeztem benne egy ujat – a taxiet. hej, azok a regi szep idok!

Leave a Reply

