Szombat esti

Na, vegre hazaertem a nagy feteelesbol es vegre itthon, egyedul a kis szobacskamban verhetem a billentyuzetem. Szal miutan visszaertem genfbol (amirol cimszavakban csak annyit, hogy patek philippe muzeum meglepoen jo volt es aztan sikerult egy ezresert innom egy pohar vizet), gyorsan agyba bujtam, mivel a lakotarsaimmal le volt zsirozva, hogy kimegyunk. Kicsit szkeptikusan megkerdeztem (past perfect), hogy biztos olyan helyre megyunk-e, ahol le lehet ulni beszelgetni, amire asszondtak azt is lehet. Nem nyugtatott meg, de gondoltam egyszer ki lehet birni. Majdnem.

Talan kezdjuk a bemutatasukkal, szal heten vagyunk egy konyhara:

Hjundzsin (ejtsd: eugene), 22, koreai, egyutt jartam vele franciara.

Bernardo (ejtsd: berni), 18, madridi, a fo fetearc.

Carolina, 19, barcelonai, most epp bernivel jar.

Sarasah, 22, lucerni, szal svajci nemet, szereti a musicaleket.

Anja, 21, szinten lucerni, aki csak felevre van itt.

Gaelle, huszonkeves, francia vagy romand, tancos es sosem latni.

Szal berni mar elorement feteelni a kultba, amikor en az elso harom lannyal kimentem, eloszor egy darling nevu fergeteg helyre, ahol mar sorbaallas kozben nezhettem tavolrol az espanyol realt. Mire vki bentrol eszrevette sarasaht (aki itt volt pultos, van barmaid diplomaja is) es bejutottunk, mar epp a masodikat lotte a real. Bent termeszetesen kurvahangos zenere vonaglott az emberek nagy resze, de kozepen volt egy bar oriasi kepernyokkel, ahol vegigelvezehttem a meccs utolso par percet. A highlightok kozott szerepel, amikor odatancolt kozenk (tancolo lanyok es pultot tamaszto en kozem) egy pocakos srac, akinek egy pillantas eleg volt, hogy lekopjon (nem tolem), ezutan sikerult egy olyan jo kis smarolos poent elsutnom, hogy tiz percig nem nezett senki a szemembe, el is mentem wcre, ami elott nagy kokozas folyt, majd vegul ismet kozenk tancolt valaki, ezuttal egy jokepu srac, akivel az egyetlen gond az volt, hogy o nem a lanyok fele fordult. Egy ideig baratsagosan szidtam neki newyorkot (merthogy onnan jott), de amikor rakerdezett, hogy nincsenek-e izraeli oseim, akkor inkabb leptunk.

Mind atporogtunk a kultba (hiaba probaltam parszor hazasomfordalni). Utkozben esett meg az est sztorija, amikor sarasah elmeselte, hogy egy baratja egy budapesti este utan egy erdo kozepen tert magahoz alsogatyaban. Hat igen, nekem is hianyoznak ezek az otthoni partik. A kultban (mivel itt is mindenkit ismerunk, ugye) egybol a sor elejen termettunk es ingyert kaptunk egy uvpecsetet (amirol nemtom hogy tudhatom meg sikerult-e mar lemosnom). Bent berniek mar az asztalon tancoltak, innen nem is tudtam hova fokozhatnam meg az estet, ugyhogy gyorsan leleptem. De hat tudtam, hogy nagyon megerte a blogbejegyzesert.

2 Responses to “Szombat esti”

  1. pb Says:

    azt hiszem, ez volt a beavatasi szertartasod: eloszor zsidoztak le, es eloszor gondolkoztal mar az este folyaman azon, hogy ezt jol beblogolod.

  2. domotorp Says:

    hat semmi rosszindulatut nem mondott, arrol meg fingom sincs, hogy honnan tudta. amikor stockholmban aludtam egyszer aniko ismerosenel, az volt eletemben a masik eset, amikor effektive rakerdezett vki.

    hat ez hihetetlen, mikozben ezt irtam, deni replizett a levelemre, hogy kivel volt parizsban:
    Közgázos, egy évfolyammal alattam, zsidó.

    ja, es az kimaradt a postbol, hogy termeszetesen a kultban a VIP szobaban voltunk.

Leave a Reply

