A nagy testver figyel

Amikor probaltam beallitani, hogy ne kelljen minden kommentet kulon engedelyeznem, akkor eszrevettem, hogy ez mar annyira a huszonegynehanyadik szazad, hogy azt is meg tudom nezni, hogy ki milyen keresoszoval jott a blogra. Az eslo dani volt az ingyencsocsoasztallal, aztan jottek a cheilarisok, mostanra pedig mar annyira nepszeru lett az oldal, hogy a domotorp is eleg (amire az elso hit a regnemhasznalt kdiceos felhasznalom, a masodik a sakkos accountom, amivel gyakoroltam az egyetemi sakkverseny elott, a harmadik megint a kdice, a negyedik nem en vagyok es az otodik helyen mar ott is a blog).

De hogy ne csigazzam tovabb a nyajas olvasot, a legjobb keresoszo dijat iden ez kapja:

domotorp.wordpress.com

Persze mostmar, hogy tudjatok, hogy ilyen dij letezik, nyugodtan kereshettek akar az “ingyencsocsoasztal smartgirl63_\ domotoratlatszowcbenvizel”-re is.

2 Responses to “A nagy testver figyel”

  1. Párnád Anyja Says:

    Hallod, mert olyan rendes volt a Panos, hogy megírta! Miután felhívtam! és tört angolsággal (hogy megértse) elmagyaráztam! hogy mondjamármeglécci a nevét, mert állítólag azzal bejön a blog, na de amikor azzal se, akkor már tényleg azt mondtam hogy ázzeg Dömcsi ennyire nem lehet érdekes a blogod hogy így le kelljen védeni. Na de aztán Panos jófej volt. Hát így volt.

  2. domotorp Says:

    hat es most mar lathatod, hogy tenyleg nem erdekes annyira…

Leave a Reply

