Kivel nezem ma a BL-t?

Hihetetlen, de olyan hihetetlen emberekkel vagyok korulveve, akiket nem erdekel az octafinal. Raadasul ahhoz is minden befolyasomat be kell vetnem, hogy az altalam kezdemenyezett filmklubot atmenekitsem kedd esterol. A meccs kezdeteig lehet fogadni, hogy itthonrol nezem-e vagy lemegyek a sarki chez richard-ba.

Az indexnek megint beszolok, megneztem a slumdog millionairet (amiben dannyboyle megint iszonyatosan nagyot alkot a mufajon belul, mint a a zombifilmjeben, csak en nem vettem megint eszre, talan nem nezek eleg filmet a mufajbol), de hogy az indexes cikk vegen ez van, hogy “.. a pasztellszínekben úszó végkifejlet előtt például a lány azt mondja a telefonba, hogy „a fődíj nélkül én…” És megszakad a vonal.” Hat nekem eleg egyertelmunek tunik, hogy azt akarja mondani a lany, hogy anelkul is szereti a sracot, szoval abszolut nem ertem, hogy mit probalnak itt az indexesek kodositeni.

Az http://openproblems.wikispaces.com/ meg nagyon porog, esetleg ti is felrakhatjatok, ha van artatlannak tuno megoldatlan problematok ill. otletetek az enyemekhez. Mar aki akarja.

2 Responses to “Kivel nezem ma a BL-t?”

  1. pb Says:

    en is lattam, nekem nem annyira jott be, ehhez kepest ugye szinte mindent megnyert az oscar-on. viszont salman rushdie egy kocsog. a fatvat ellene azert nem helyeslem.

  2. domotorp Says:

    marmint en is azt irtam, hogy nekem sem jott be. a meccsre vegul sikerult elcsabitanom danit es radot (nem mintha barkit is erdekelne, gondolom).

Leave a comment